سخت افزار

بررسی تخصصی مینی کیس های 2021

مینی کیس ها

⇐  بررسی تخصصی مینی کیس های 2021  ⇒

ما در این مقاله سعی کرده ایم به بهترین و ساده ترین شکل ممکن مطالب را عرضه کنیم تا شما بزرگواران بتوانید کامل مطالب را درک کنید و برایتان هیچ سوالی پیش نیاید و بتوانید بعد از خواندن این مقاله به راحتی بهترین گزینه خرید را برای خودتان انتخاب کنید.

همانطور که می دانید مینی کیس ها بسیار کوچک تر از کیس های معمولی هستند و کم سرو صدا تر نیز هستند و از این رو شاید در نگاه اول به خوتان بگویید مگر ممکن است کاری که یک کیس به آن عظمت می تواند انجام دهد را این مینی کیس با این ابعاد ظریف و کوچکش انجام دهد و در پاسخ به این مسئله باید بگوییم بله، این مینی کیس ها چون با متد روز ساخته می شوند و جدیدترین قطعات به بهترین نحو و با اصولی مهندسی شده در آن ها قرار داده می شود؛ لذا به دنبال این امر به راحتی می توانند نیاز شما را مرتفع سازند. اندازه مینی کیس های امروزی به طور متوسط ۱۲۰ در ۱۲۰ میلی متر هستند. این مینی کیس ها کمترین میزان فضا را در محیط کاری شما اشغال می کنند چرا که میتوانید با وصل کردن این دستگاه ها به پشت مانیتور خود به راحتی از اندازه کوچک این دستگاه ها بهره مند شده و نیز برای ارائه خدمات همچون کامپیوتری تمام عیار برای خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از مینی کیس :

قابلیت حمل بالا :

مینی کیس ها را می توانید در هر کجا که اراده کنید قرار دهید و تقریبا اندازه کف دست هستند و به راحتی می توانید پشت مانیتور خودتان وصلشان کنید و یا حتی توی کیف دستی خودتان بگذارید و با خودتان این طرف و آن طرف ببرید.

هزینه‌ های پایین :

ارزان بودن این دستگاه ها یکی از مزیت های اصلی این مینی کیس ها نسبت به کامپیوتر و یا لپ تاپ ها است که طبیعتا افراد بیشتری را به سمت خود می کشاند خصوصا افرادی که قصد دارند یک بیزینس راه بیاندازند به خوبی میتوانند در هزینه های خود نهایت صرفه جویی را داشته باشند. علاوه بر این مسائل این دستگاه ها برق بسیار کمتری را نیز مصرف می کنند و می توانید در مصرف برق هم صرفه جویی کنید.

↵  اگر علاقه دارید مینی کیس های قدیمی را ببینید و حتی اقدام به خرید آنها کنید با ما همراه شوید  ∝

با ما همراه باشید تا چند مینی کیس مطرح بازار را به شما معرفی کرده و قابلیت های آن ها را با یکدیگر نقد و بررسی کنیم.

1 –  Apple Mac mini with M1 :

مینی کیس ها

مینی کیس ها

اولین مینی کیسی که به آن خواهیم پرداخت مینی کیس اپل است که جدیدترین مینی کیس از کمپانی اپل است و البته در مقایسه با نسل های گذشته خود از نظر ظاهر انچنان تغییری صورت نگرفته است اما فرق بزرگی که این مینی کیس نسبت به تمام مینی کیس های اپل دارد این است که در این مینی کیس از تراشه خود اپل که در آی مک ها استفاده میشود بهره برده شده و این برای نخستین بار است که اپل از تراشه آی مک در مینی کیس استفاده می کند و این یعنی انقلابی در سرعت و عملکرد مینی کیس. البته این اتفاق باعث شده است که قیمت این مینی کیس نیز بسیار گران شود؛ اما بازهم ارزش خریدن را دارد زیرا به سرعت بازار را احاطه خواهد کرد.

 Azulle Access3  – 2 :

مینی کیس ها

مینی کیس ها

Azulle Access3 یکی از مینی کیس هایی است که میتوان گفت پس از مینی کیس مطرح اپل می تواند به راحتی سهم عمده بازار را به خود متعلق کند و این مینی کیس به خاطر بکار بردن اترنت در آن، سرعت انتقال داده بسیار بالایی دارد. یک قابلیت دیگر که در این مینی کیس نهادینه شده است این است که این مینی کیس می تواند به راحتی از قابلیت 4K پشتیبانی کند و در نتیجه شما می توانید این مینی کیس را به جدیدترین مانیتورهای موجود در دنیا نیز متصل کنید و از بابت مانیتور هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت و نکته مثبت دیگر این مینی کیس این است که مجهز به درگاه USB 3.0 است که وجود چنین درگاهی برای یک مینی کیس عملا یک برد محسوب میشود و یک نکته بسیار مثبت است که در کمتر مینی کیسی شاهد این ویژگی خواهیم بود.

3 – Intel NUC 9 Pro :

مینی کیس ها

مینی کیس ها

Intel NUC 9 Pro یکی از بهترین مینی کیس های موجود در بازار است که صرفا برای کارهای معماری و شبیه سازی و انیمیشن سازی مهندسی شده و بسیار عملکرد خوبی دارد و قدرت بسیار زیادی نیز از خود نشان داده است به گونه ای که توانسته در همین حد و اندازه کوچک بماند اما با کیس ها و کامپیوتر های قدرتمند رقابت کند. این مینی کیس با برخورداری از حافظه داخلی بالا و گرافیک بسیار بالا و همچنین بکار گیری پردازنده اینتل قطعا قدرتی بالا برایتان به ارمغان می آورد. مهم ترین رکن این مینی کیس این است که مادر برد آن به گونه ای تعبیه شده که برای خنک کنندگی هیچ دغدغه ای وجود نخواهد داشت و قادر است به راحتی گرمای تولید شده را خارج کند و خود را خنک نگه دارد. بنابراین با این تفاسیر می توان گفت این مینی کیس در کنار قدرتمند، کوچک و مقرون به صرفه بودنش سیستم خنک کنندگی بالا و خوبی نیز دارد.

4 – Dell OptiPlex 7070 Ultra :

مینی کیس ها

مینی کیس ها

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی به نسبت کمپانی دل نیز خود را با این تکنولوژی وقف داده است و مینی کیسی طراحی کرده است که علاوه بر اینکه آنقدر کوچک است که ممکن است شما آن را با یک باطری اشتباه بگیرید؛ اما با اینکه میتوانید از آن در پشت ماینتور های دل به خوبی بهره ببرید و آن را به خوبی پشت مانیتورهای دل قایم کنید و اصلا هیچکس متوجه حضور این مینی کیس شود اما بازهم خیلی از کاربران و عاشقان این برند محبوب، اصلا استقبال خوبی از این مینی کیس نداشته اند و معتقدند که کمپانی دل خیلی بهتر میتوانست عمل کند! در حالی که به نظر من این مینی کیس خیلی عالی است! این مینی کیس یک مینی کیس بالقوه است و علی رغم ظاهر کوچکش می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و شاید وقتی ظاهرش را ببینید باور نکنید که این سخت افزار را داشته باشد اما این مینی کیس از ۶۴ گیگ رم استفاده می کند و یک ترابایت حافظه داخلی دارد و از پردازنده قدرتمند اینتل بهره می برد که سرعت بسیار بالایی را برایتان به ارمغان می آورد.

5 – Acer Chromebox CXI3 :

مینی کیس ها

مینی کیس ها

خیلی از کارشناسان خبره در این حوزه معتقدند که این مینی کیس Acer Chromebox CXI3 یکی از بهترین انتخابها است که با سیستم عامل کروم عرضه شده است و تعداد پورت های بسیار زیادی دارد که شامل HDMI و USB 3.0 است و کارایی بسیار بالایی دارد و از پردازنده قدرتمندی نیز بهره می برد و دارای 64 گیگ حافظه SSD است و دارای ۸ گیگ رم است که سرعت بسیار بالایی را داراست و با ظاهر شیکی که دارد می تواند شما را بسیار راضی تر از پیش کند. این مینی کیس بسیار سبک است و پردازنده این مینی کیس نسل ۸ از Core i5 است که پاسخگوی نیازهای نیمه حرفه ای شماست.

6 – Raspberry Pi 4 Model B :

مینی کیس ها

مینی کیس ها

و این بار کمپانی مشهور و مطرح رزبری پای با یک مینی کیس دیگر قصد دارد گوی رقابت را از رقبایش بگیرد و به عرصه مینی کیس ها ورود پیدا کند و این شرکت با طراحی و عرضه مینی کیس Raspberry Pi 4 Model B قصد دارد بازار را برای خودش انحصاری کند. این مینی کیس از پردازنده به شدت قدرتمندی استفاده می کند که شما میتوانید بسیاری از امورات حرفه ای و مهندسی شده خود را با خیالی راحت با این مینی کیس انجام دهید و میتواند نیاز های شما را تا حدودی پاسخگو باشد. این مینی کیس با اینکه از ۸ گیگ حافظه رم پشتیبانی می کند اما سرعت و قابلیت انجام امورات به دست آن بسیار بالاتر از حدی است که انتظار میرفته و میتواند از بالاترین حد خود کار بکشد و ارائه خدمات دهد که این مسئله یک افتخار بزرگ برای این کمپانی است و می تواند به راحتی خود را در دل کاربران جا کند.

7 – j1900-4B J1900 :

مینی کیس ها

مینی کیس ها

این مینی کیس بسیار سبک است و تنها با ۸۰۰ گرم وزن میتوان انتخابی مناسب باشد اگر قصد دارید مداما با خودتان همه جا آن را حمل کنید و این مینی کیس در عین سادگی اما با سخت افزاری مجهز شده است که میتواند نیازهای شما را به خوبی برطرف کند و این مینی کیس دارای ۴ گیگابایت رم است و حافظه داخلی آن ۵۰۰ گیگابایت است و با این مشخصه ها بسیار مناسب است و انتخابی خوب میتواند باشد. علاوه بر این مسائل ظاهر شیک این مینی کیس به آن زیبایی دوچندان بخشیده است. این مینی کیس از پردازنده قدرتمند اینتل بهره می برد که حتی گرافیک این مینی کیس نیز توسط شرکت اینتل تامین شده است.

این محصول برق بسیار کمی مصرف می کند و همانطور که در عکس مشاهده می کنید پورت های بسیار زیادی دارد که شامل VGA و HDMI و درگاه هایی مجهز به USB 3.0 است که میتواند نیاز های شما را به پورت بی نیاز سازد و البته نقطه منفی این مینی کیس این است که از بلوتوث و وای فای پشتیبانی نمی کند.

8 – MI561 Nano Core i7 Mini Desktop PC

مینی کیس ها

مینی کیس ها

این مینی کیس همانطور که در عکس مشاهده می کنید بسیار کوچک است اما قابلیت های بسیار زیادی را برای شما ارائه می کندو. این مینی کیس مجهز شده است به پردازنده قدرتمند نسل هفتم اینتل و تا ۳۲ گیگابایت رم را می تواند پشتیبانی کند و درای ۵ درگاه USB 3.0 است که به خوبی نیاز های شما به درگاه را برطرف می کند و دو درگاه تایپ سی نیز دارد که میتواند شما را از درگاه بی نیاز سازد و البته این مینی کیس از مانیتور های 4K نیز به خوبی پشتیبانی می کند و از این جهت شما می توانید حتی این مینی کیس را به جدیدترین مانیتور های دنیا نیز وصل کنید.

بهترین مینی کیس :

مینی کیس ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که می توانند نیازهای مختلف کاربران را مرتفع سازند. اما همانطور که پیش تر گفته شد قطعا کارایی قطعات بکار برده شده در لپ تاپ مثل کامپیوتر نیست و قطعا قطعات بکار برده شده در مینی کیس مثل هیچ کدام نیست؛ بنابراین میتوان گفت قدرت و سرعت کامپیوتر را تا حدی، مینی کیس ندارد و سرعت و کارایی لپ تاپ را نیز شاید نداشته باشد؛ بنابراین اگر گیمر هستید پیشنهاد اول ما به شما خرید یک کامپیوتر است اما اگر مایلید با خود حمل کنید و از لپ تاپ لذت نمی برید؛ مینی کیس های قدرتمندی هستند که بتوانند نیاز شما را در حد معمول رفع کنند. البته ناگفته نماند که مینی کیسی وجود دارد که بتوان آن را ارتقا داد ولی از طرفی خیلی مینی کیس ها هم هستند که قابل ارتقا نیستند و جوری طراحی شده اند که دیگر جایی برای ارتقا در آن ها نیست. در آخر پیشنهاد ما به شما این است که انتظارات مطلوبی را از مینی کیس داشته باشید تا بتوانید خرید خوب داشته باشید.

⊆  جهت مشاوره رایگان با تیم مجرب مشاوره ای مجموعه آسا ایده با ما همراه شوید  ⊇

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *