سخت افزار

راهنمایی و مشاوره در حوزه خدمات سخت افزار

راهنمایی و مشاوره خدمات سخت افزار

در این نوع از خدمات، قراردادی بین بانک رفاه و سازمان آساایده شرق منعقد می‌ شود که طبق آن پشتیبانی، نظارت و رفع عیب تجهیزات و بخش‌ های مختلف خدمات سخت افزار، بر عهده شرکت آساایده خواهد بود. با راهنمایی و مشاوره در حوزه خدمات سخت افزار می توانید به محض وقوع مشکل، کارشناسان ما را در جریان بگذارید و مطمئن باشید که رفع آن با بالاترین اولویت پیگیری خواهد شد. تمام مسائل و درخواست‌ های مطرح شده خود را می توانید از طریق فرمی که در قسمت درخواست تعمیر در محل طراحی شده پر کنید و شرکت در اسرع وقت آن را بررسی و پیگیری می کند.

راهنمایی و مشاوره خدمات سخت افزار

راهنمایی و مشاوره خدمات سخت افزار

راهنمایی و مشاوره خدمات سخت افزار

مرکز آساایده شرق، پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه‌ ای تمامی دستگاه‌ های الکترونیک، این افتخار را دارد که طی دو دهه توانسته خود را به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح سازد. محوریت و شعار اصلی آساایده شرق، مشتری‌ مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی است. این مجموعه خبره ترین تیم متخصص، در بین شرکت های رقیب را دارا می باشد و این امر باعث می شود تا مشتریان به ما اعتماد کنند و وسایل الکترونیک خود را در اختیار بگذارند. راهنمایی و مشاوره خدمات سخت افزار می تواند شما را نسبت به مشکل سخت افزاری خود آگاه تر کند تا هر چه سریع تر خود بتوانید آن مشکل را رفع کنید و در صورت رفع نشدن مشکل بلافاصله کارشناس های ما در محل اعزام شده و آن را رفع می نمایند. کارشناسان می توانند برای روش های تعمیر خدمات سخت افزاری به شما آموزش های لازم را نیز بدهند.

مشاوره و پاسخگویی به پرسش‌ های مشتریان

 

مرکز آسا ایده شرق یکی از مجموعه ها در حوزه تعمیر و بهینه سازی دستگاه های هوشمند خانگی، الکترونیکی، چاپ و ارتباطی است که با تلاشهای بسیار توانسته ماهیت خود را ثبت کند. شرکت آسا ایده پردازان شرق در تلاش است تا با ارائه مشاوره و راهنمایی خدمات سخت افزار، رضایت همیشگی کاربران و مشتریان خویش را کسب نماید و تمامی نیاز های آنان را رفع و مرتفع سازد.

در همین راستا، مرکز آسا ایده شرق «مشاوره و پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان» را راه‌ اندازی کرده است تا بدین واسطه راهنما و پاسخگوی مشتریان خویش در حوزه‌ های خرید، تعمیر و تعویض دستگاه‌ هایی چون لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، تلفن همراه، لوازم خانگی، تجهیزات چاپ و … باشد. متقاضیان این سرویس ها می‌ توانند از طریق راه‌ های ارتباطی موجود در وبسایت شرکت با کارشناسان بخش تماس گرفته و راهنمایی‌ های لازم در کوتاه ترین زمان دریافت نمایند.

مرکز مشاوره آسا ایده پردازان شرق

  • ارائه تخصصی‌ ترین اطلاعات در حوزه خرید، فروش و تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر
  • ارائه مشاوره و راهنمایی تخصصی در حوزه خرید، فروش و تعمیر
  • تخصصی‌ ترین راهنمایی‌ ها و مشاوره درباره خرید، فروش و تعمیر تجهیزات چاپ و اداری (اعم از پرینتر، فتوکپی، اسکنر و ….)
  • مشاوره و راهنمایی در حوزه تعمیر، فروش و خرید گجت های پرطرفدار (اعم از تبلت، موبایل، ساعت های هوشمند و …)
  • ارائه راهنمایی‌ ها و اطلاعات در ارتباط با اجرا، ارتقاء، نگهداری و رفع عیب انواع شبکه ها و مراکز داده

مشاوره و راهنمایی در مرکز آسا ایده پردازان شرق 

موفقیت در یک کسب و کار، ابتدا نیازمند اندیشه خلاقانه و دانش راجع به آن کسب و کار، سپس گردش صحیح کارها بر طبق آن اندیشه و دانش است.

ما به مدیران کسب و کار کمک می کنیم تا تفکرات ایده آل را به صورت کاربردی در کسب و کار خود عملیاتی کنند و با استفاده از تکنولوژی روز، به بهترین شکل کسب و کار خود را سامان دهند.

آیا به دنبال کسب و کار جدید در زمینه سخت افزار هستید ؟ ؟ ؟

آیا قصد خرید یک تبلت، لپ تاپ و یا یک کامپیوتر جدید دارید ؟ ؟ ؟

دستگاه شما با مشکل مواجه شده است ؟ ؟ ؟

قطعات کامپیوتر شما به درستی کار نمی کند ؟ ؟ ؟

ℵ  ما میتوانیم به شما کمک کنیم  ℵ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *